تبلیغات شما اینجا قیمت سرور پرینتر اچ پی راهنمای خرید ویدئو پروژکتور اچ پی سرور سرور اچ پی سوئیچ شبکه سیسکو سوئیچ سیسکو یو پی اس فاراتل دوربین مداربسته سامسونگ دوربین مداربسته هایک ویژن دوربین مداربسته داهوا قیمت موبایل قیمت انواع گوشی قیمت گوشی پایین ترین قیمت گوشی بهترین گوشی برای موزیک بهترین گوشی برای سلفی بهترین گوشی برای بازی راهنمای خرید تلویزیون راهنمای خرید موبایل راهنمای خرید گوشی قیمت انواع تبلت قیمت تبلت لپ تاپ قیمت قیمت لپ تاپ قیمت لپ تاپ ایسوس سری x قیمت لپ تاپ ایسوس سری N قیمت لپ تاپ ایسوس سری v قیمت لپ تاپ ایسوس سری U قیمت لپ تاپ ایسوس سری K555 تور آنتالیا دیجیتال مارکتینگ بازاریابی دیجیتال مرکز خیریه چت باران ربات اینستاگرام
بستن تبلیغات [X]
راهنمای پهناور تمرینات شکم با پزشک معالج جیم استوپانی

بدون شک و تردید شما نیز نظیر خیلی از کسانی که مداوم و منظم به باشگاه می‌روند تا فیزیک متناسب و خوش فرمی رویش دهند خواستار عضله‌ها شکمی شفاف و معدود چرب می‌باشید پزشک جیم استوپانی درین نوشته‌ی علمی به طور کامل درو مورد تمرین ماهیچه‌ها شکم حرکات آن توضیح می دهد و شما‌را ارشادوراهنمایی می نماید که چطور در این بخش عضلانی از تن به گسترش قابل پذیرش و مناسبی برسید .
الفبای شکم
, راهنمای تعالی تمرینات شکم با پزشک جیم استوپانی , راهنمای تعالی تمرینات شکم , تمرینات شکم , [categoriy]
آکاایران : راهنمای گرانقدر تمرینات شکم با پزشک جیم استوپانی
به گزارش آکاایران : برای داشتن توسعه ای متناسب از قدرت و رویش برای هربخش ازعضلات شکم یک جنبش خاص انتخاب نمایید .
برای هربخش ۵حرکت ویژه معرفی میشود که در قالب ۳ نمونه برنامه تمرین آنان را میتوانید اجرا کنید .
یک برنامه معمول برای تمرین شکم باید به این صورت باشد بخش تحتانی , بخش بالایی , بخش کناری وبخش میانی .
بخش تحتایی شکم که بعنوان زیرشکم میشناسید معمولا ضعیف ترین ناحیه از نظر قدرت و بسط است بدین ترتیب لازم است که اکثربرنامه های تمرین شکم را با تمرکز روی این بخش اغاز نمائید .
حرکات ویژه عضله ها میانی تن را هم آخر تمرین شکم جای دهید به دلیل آن که ماهیچه ها میانی یاهمان مرکزی تن ( فیبرهای عضلانی که در عمق شکم و حوزه‌ کمر قرار دارند و صحیح زیرعضلات راست شکمی می باشند که با دیده قابل دیدن نیستند ) برای توان عضله به خصوص در حرکات توان شکم حساس می‌باشند .
در شرایطی‌که حرکات اختصاصی بخش میانی تن را اول برنامه اجرا نمائید عضله‌ها میانی بدن زود خسته میشوند و این سبب ساز محدود شدن توان و استقامت در حرکات بعدی میگردد .
در شرایطی که همت دارید که روی بخش خاصی از ماهیچه‌ها شکم کار نمایید واجب است که به حیطه حق تقدم دهی کنید و در هربرنامه ۲حرکت برای ان بخش درنظر بگیرید .
بدنسازی بانوان برای مثال در صورتی در بخش کناری شکم نیاز به توسعه و گسترش بیشتری حس می‌کنید اولویت حرکات در تمرین شکمتان بهتر است که این به این شکل باشد , زیرشکم , کنارشکم , بالای شکم و بخش میانی , این میشود ۵حرکت که ۲ جنبش ان ویژه بخش کنارشکم است .
شکم اولیه تمرین
تیم تحقیقاتی ویدر به‌این کشف رسیده که زمانی اشخاصی یک گردهمایی تمرین شکم را گذشته از اسکوات انجام داده اند تکرارهایشان نسبت به حق تقدم معکوس آن کمتر شده است .

یعنی زمانی که تمرین شکم بعداز اسکوات انجام شد تعداد تکراری های اسکوات بیشتربود . درنتیجه حتمی است که شکم را بعنوان اخرین عضله یک نشست تمرین در نظربگیرید تا ازاینجا محدودیت اقتدار در تمرین دیگر ماهیچه‌ها جلوگیری شود .
حرکات بخش تحتانی شکم
۱ - بالا کشیدن پاها در موقعیت آویزان
از بارفیکس آویزان شوید و تن را صاف نگهدارید در‌صورتی‌که میز منحصر این تکان را در باشگاه دارید می‌توانید ساعد ها را روی پاها قرار دهید و پشت را به تشک تیکه دهید
پاها را صاف نگهدارید و آنان را تا جایی که حد موازی شدن با زمین عبور نمایند بالا بکشید در بخش بالایی حرکت هم پشت را قوز نمایید و نشیمن گاه را هم به طرف بالا تکان دهید
در بخش بالایی حرکت مکث فرمائید و آن گاه به آرامی به بخش شروع گشوده گردید
نکته : برای آنکه حرکت معمولی خیس شود میتوانید زانو ها را ۹۰ مرتبه خم نمائید .
۲ - کرانچ معکوس
به پشت روی زمین یا این که یک میز پرس دراز بکشید و با دست ها کنار های میز را بگیرید یا کف دست ها را کنار نشیمن گاه روی زمین قرار دهید تا تعادل تن نگهداری شود
از جایی آغاز کنید که پاها از لگن حدود ۹۰ مرتبه خم هستند و زانو ها نیز ۹۰ درجه خم میباشند یادتان باشد که در حین اجرای تکان زاویه زانوها هیچ تغییری پیدا نمی کند
عضلات شکم را منقبض نمایید و آهسته تلاش فرمایید نشیمن گاه خود را از زمین جدا نمایید و زانو ها را به طرف عقب ببرید
پس از انقطاع شدن بدون نقص لگن از روی زمین و انقباض شکم به آؤامی به حالت شروع گشوده گردید
۳ - بلند کردن لگن



:: برچسب ها : بدنسازی ,
ن : Mills Kjeldsen
ت : جمعه 29 ارديبهشت 1396
جهت اطلاع از کد های قالب و ویــــرایش قالب اینجا را کلیک کنید.

.:: کلیک کنید ::.

نام :
وب :
پیام :
4+2=:
 
(بارگزاري مجدد)