تبلیغات شما اینجا چت روم تبلیغات در گوگل پنل پیامکی - پنل اس ام اس - مدیانا اس ام اس
بستن تبلیغات [X]
دانش ورزش | بتل روپ ( battle rope ) چیست؟

دویدن‌های طولانی برهه زمانی یا این که ۳۰ دقیقه تمرین با دستگاه الپتیکال برای بخش اعظمی از ورزشکاران طاقت‌فرسا است . به همین خاطر ورزشکاران علاقه فراوان زیادی به تمرینات تناوبی با شدت بالا ( HIIT ) دارند . شالوده کار این گونه تمرینات دوره‌های کوتاه تمرین با شدت بالا با دوره‌های کوتاه استراحت است .
( ) ; w . anetworkParams[ ad . id ] = ad; d . write ( (
به نقل از آکاایران : نتایج تحقیقات گوناگون اثبات کرده‌اند تمرینات HIIT موجب بسط توان بی هوازی و هوازی ورزش‌کار , افزایش مرحله تستوسترون , بالا بردن متابولیسم و در غایت بالا نگه داشتن متابولیسم تن ساعتها بعداز آخر تمرین می‌شود . در سال های اخیر تمرینات متنوع HIIT نوآوری شده‌‌اند و دقت ورزشکاران حرفه‌ای را به خود جلب کرده‌اند . یک کدام از تمرینات معروف HIIT تمرین با جناب جنگی یا این که بتل روپ است ( Battle Rope ) است .
۲۰ دقیقه تمرین با طناب جنگی موجب رسیدن ضربان قلب به نقط ی اوج میشود , حس رضایت بخش و عالی به ورزشکار دست میدهد و شرایط شدید هوازی و بی هوازی که این تمرین فراهم می کند , منجر شده تا در برنامه تمرینی ورزشکاران حرفه‌ای در رشته‌های گوناگون ورزشی قرار بگیرد .
جنس طناب برای تمرین بتل روپ
وزن بتل روپ به طول آن بستگی دارد . بدنسازی بانوان یک طناب معمولی حدود ۱۵ متر ارتفاع و ۳ . ۸۱ سانتی‌متر قطر دارااست . این طناب دارنده وزنی حدود ۱۳ کیلوگرم است و برای تمامی ورزشکاران در هر سطحی از آمادگی بدنی مناسب است . طناب جنگی با ارتفاع ۱۵ متر و قطر ۵ سانتی متر حدود ۲۴ کیلوگرم وزن داراست و بیشتر برای ورزشکاران حرفه‌ای با سطح آمادگی بالا اثر گذار است . طناب ۱۵ متری در‌حالتی که از اواسط دور یک میله انداخته شود دو طناب ۷ . ۵ متری تشکیل می‌شود و برای عمده ورزشکاران آماتور و حرفه‌ای مطلوب است .
۱۰ دقیقه تاب دادن و تمرین با طناب جنگی موجب سوزاندن ۱۱۲ کالری می گردد .

در‌این مقاله خبرنامه دانش ورزش ۱۳ تمرین خوب بتل روپ را که برای تمامی سطح‌های آمادگی بیان شده شده‌است , فراگیری می دهد . کل فرصت تمرین ۱۰ دقیقه است . هر تمرین را ۲۰ ثانیه انجام دهید سپس ۲۰ ثانیه استراحت فرمایید و سراغ تمرین بعدی بروید .
Alternating Waves
, [categoriy]
دو رمز طناب را بگیرید . پاها را به اندازه عرض کتف باز کنید و مقداری زانوها را خم نمائید . بعد دست‌ها را به طور موجی و تناوبی در مرحله کمر تا جلو شانه‌ها در جهت بالا و زیر ببرید .
Double Arm Waves
, [categoriy]
این تمرین مانند تمرین پیشین است با این تفاوت که تمرین را با دو دست به طور موجی و تداومی در تراز کمر تا جلو شانه‌ها در سوی بالا و پایین انجام دهید .



:: برچسب ها : بدنسازی ,
ن : Mills Kjeldsen
ت : جمعه 29 ارديبهشت 1396
جهت اطلاع از کد های قالب و ویــــرایش قالب اینجا را کلیک کنید.

.:: کلیک کنید ::.

نام :
وب :
پیام :
4+2=:
 
(بارگزاري مجدد)